Klachten en geschillen

Het is al vervelend genoeg als u een klacht hebt dus we doen er alles aan om de afhandeling zo soepel mogelijk te laten verlopen. Klachten worden gedurende werkdagen in behandeling genomen en vaak ook nog dezelfde dag opgelost. We ontvangen uw klacht dan per e-mail naar info@verfgilde.nl. Meestal zijn we dus veel sneller, maar we zijn verplicht te vermelden dat wij binnen 14 dagen uw klacht inhoudelijk zullen beantwoorden.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing die we bieden, dan kunt u (of wij) het geschil voorleggen aan de Thuiswinkel Waarborg.

Klachtenprocedure
Verfgilde.nl is volledig lid van Thuiswinkel Waarborgfonds en onderschrijft de gedragsregels van deze organisatie. Tevens bieden we u de extra zekerheid van het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk. Als u toch niet tevreden bent over onze producten of diensten, proberen wij eerst in overleg met u tot een goede oplossing te komen. Lukt dit niet dan kunt u uw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel Waarborg. Tegen betaling van EUR 25,00 doet deze onafhankelijke commissie een bindende uitspraak in uw zaak. Wordt u in het gelijk gesteld, dan krijgt u uw EUR 25,00 terug.

Natuurlijk doet Verfgilde.nl er alles aan om u als klant tevreden te stellen. Door het voeren van het keurmerk Thuiswinkel Waarborg zetten wij dit zwart op wit. Zodat u als klant weet waar u aan toe bent.

Het adres van de Geschillencommissie is:

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600, 2509 LP Den Haag
Tel.: 070-310 53 10
Fax: 070-365 88 14
Web: www.sgc.nl

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).