Ga naar de inhoud

Zie onze reviews op

Verf verzenden via Post NL

 

Alle bestellingen bij Verfgilde met een afleveradres in Nederland met een orderbedrag van meer dan  € 50,00 worden gratis naar u opgestuurd. Voor bestellingen waarvan de orderwaarde onder de  € 50,00 ligt, brengen wij verzendkosten in rekening.

 

Verfgilde biedt een grote diversiteit verf, gereedschappen en verf gerelateerde artikelen aan van verschillende merken met een breed assortiment. Koop je bij Verfgilde, dan kies je voor de allerbeste verf tegen een lage prijs! Wij streven ernaar om ons assortiment zo zorgvuldig mogelijk samen te stellen en onze service op topniveau te houden.

 

De verzendkosten worden definitief berekend na de verrekening van eventuele korting als gevolg van afprijzing  of kortingsbonnen.

 

Zendingen binnen Nederland:
Orderbedrag tot € 50,00: verzendkosten € 7,95
Orderbedrag € 50,00 of hoger: gratis verzending

 

Indien u op werkdagen voor 15:00 uur bestelt, bieden we uw bestelling dezelfde dag aan bij PostNL. PostNL levert dan normaal gesproken de volgende dag.  Uitzondering hierop kan zijn dat een artikel niet meer op voorraad blijkt te zijn bij ons of onze leverancier of als het een op maat gemaakt artikel betreft. In dat geval nemen we altijd even contact op met u. Ook kan het zijn dat vanwege drukte bij Post NL uw bestelling een dag later wordt geleverd.

 

Hoe wordt de verf verstuurd?

 

Vanuit Verfgilde doen we onze uiterste best om de verf zo beschermd en veilig mogelijk op de post te doen. Afhankelijk van de hoeveelheid orders, wordt de verf in verschillende ‘Verfgilde’ dozen ingepakt. Om schade te voorkomen vullen wij onze pakketten aan met vulmiddel, die eventuele schokken en klappen dienen op te vangen. Verder worden de dozen met ‘breekbaar’ etiketten gestickerd, zodat de bezorger op de hoogte is van de inhoud. Bestelt u emmers? Dan wordt er gebruik gemaakt van verstevigende platen, die de emmer op zijn plaats houden en de emmers worden met tape dicht geplakt.

 

Hoe laat wordt de bestelling bezorgd?

 

Op de dag dat wij uw bestelling aanbieden bij PostNL ontvangt u diezelfde avond een email met daarin uw track-and-trace code en link. Via de link kunt u de status van uw bezorging controleren en staat veelal het verwachte levermoment benoemd.

 

Wat te doen als u niet thuis bent?

 

Bent u niet thuis als wij uw pakket bezorgen? Dan probeert PostNL het standaard af te leveren bij uw directe buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter met daarin een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kunt u dezelfde dag tot 21.30 uur aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.

 

U heeft de keuze uit één van de volgende opties:

  • Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
  • Maandag t/m vrijdagavond op het afleveradres (uitgezonderd enkele postcodegebieden) tussen 18.00 en 21.30 uur (1,95 euro).
  • Bij één van de 3.000 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
  • Bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties waar u het pakket vanaf 8.30 uur de volgende dag ophaalt (1,95 euro).
  • In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza.

Indien de tweede bezorgpoging niet gelukt is, dan kunt u de zending ophalen bij een Postkantoor bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger achterlaat.

 

U heeft twee weken om uw pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.

 

Liever zelf afhalen?

 

U kunt uw bestelling de volgende werkdag tussen 09.30 en 16:00 zelf afhalen bij ons op de Galileistraat 17 in Heerhugowaard.